accessability icon search icon close icon close icon language icon newsletter icon contact us icon play icon pause icon bannerMenu_1_1 icon bannerMenu_1_2 icon bannerMenu_1_3 icon bannerMenu_1_4 icon bannerMenu_1_5 icon bannerMenu_1_6 icon bannerMenu_2_1 icon bannerMenu_2_2 icon bannerMenu_2_3 icon bannerMenu_2_4 icon bannerMenu_2_5 icon bannerMenu_2_6 icon lectures icon parties icon theater icon arrow icon arrow2 icon footerBg icon checkIcon icon newsletterTri icon plus icon minus icon filter icon location icon price icon site icon eventDates icon share icon print icon sideMenuArr icon galleryArr icon map icon checkbox icon closeMap icon file icon contact success icon phone icon email icon address icon fax icon logo effect icon factor icon video icon image icon shows icon sports icon workshops icon classes icon family icon
 

הוט

אס"ט מציעה לסטודנטים ולדיירי המעונות שירותי אינטרנט וטלויזיה של חברת הוט הכלולים בשכר הדירה המשולם למעונות. 

כמו כן, ישנן הטבות לחבילות סלולר המציעות מסלולים שונים המותאמים לסטודנטים. 


 

אינטרנט

בדירות 3 שותפים ומעלה מוצע אינטרנט במהירות 10/500 מגה.

בשאר הדירות מוצע 5/200 מגה.

ניתן לבקש שדרוג ל 500 מגה בתוספת 30 ש”ח בחודש שתשלמו ישירות לחברת הוט.


טלויזיה

כל דייר יכול לבקש ממיר מרכז המעונות בטופס כאן.

לרשימת הערוצים ומידע נוסף לחצו כאן.

 


סלולר

הוט מציעה שירותי סלולר מוזלים לחברי אגודת הסטודנטים ובני משפחותיכם!

Family 250GBFamily 250GB החו"ל כלול

חבילת גלישה 250Gb

5000 ד שיחה ו- SMS

300 ד שיחה לחול ל 35 יעדים באמצעות 017

דקת שיחה והודעה ב 0.89 ש"ח במגוון יעדים נבחרים בחו"ל

Next TV עם התכנים הכי שווים מבית HOT

חבילת גלישה 250Gb

5000 ד שיחה ו- SMS

300 ד שיחה לחול ל 35 יעדים באמצעות 017

5Gb גלישה כל חודש, דקת שיחה והודעה ב 0.89 ש"ח למימוש במגוון יעדים נבחרים בחו"ל

Next TV עם התכנים הכי שווים מבית HOT

24.89 ש"ח לחודש

39 ש"ח לחודש


לתקלות

שעות פעילות המוקד:ימי ראשון – חמישי: 08:00 – 18:45יום שישי: 08:00 – 13:00

הנחיות לפתיחת קריאה:

  1. יש לחייג למספר 077-707-6023
  2. לבחור בשלוחה 2 (טיפול בתקלה טכנית)
  3. להסביר כי הנכם דיירים במעונות ודרך ההזדהות היא באמצעות המספר הסיריאלי של המכשיר התקול. 
  4. התקלה תטופל
    1. במידה ולא קיבלתם טיפול או שהועברתם לשירות לקוחות מוסדי ונדרש איש קשר - אנא בקשו להעלות את מנהל תיק הלקוח -
      חי אוחנה שמספרו - 053-6063425
    2. אם התקלה נפתרה - מעולה!

במידה והתקלה לא נפתרה בכל זאת - ניתן לפנות לרכז מעונות בקישור הבא